Turėsime priversti ministeriją visus tilto atstatymo darbus atlikti kaip įmanoma greičiau
Gaila, kad tiek dėmesio Kėdainiai gauna ne dėl savo pasiekimų, o per nelaimes. Apžiūrėti griuvusį tiltą atvyko ir Prezidentas, o lygiai prieš metus šį tiltą aprodėme ministrui…
Griuvo trečiasis tiltas... ir tai tik per paskutinius porą metų. Kiek pražūtingai toli gali nuvesti lėtumas ir tikėjimas, kad greičiausiai nieko neatsitiks? Šįryt Kėdainių tiltas per Nevėžį parodė, kad ne veltui žmonės sako – tikėkis geriausio, bet ruoškis blogiausiam. Deja, kai kuriems ši paprasta tiesa paaiškėjo per vėlai, o lyderystės stoka vos nelėmė didžiulės tragedijos.
Rajono savivaldybės vadovai puolė teisintis, kad praėjusiais metais du kartus kreipėsi į Lietuvos automobilių kelių direkciją, kuriai priklauso minėtas tiltas, kad būtų įvertinta šio tilto būklė. Tačiau galutinių išvadų negavo, todėl tiltu ir toliau leido važiuoti lengvosioms, viešojo transporto ir transporto priemonėms, kurių masė ne didesnė kaip 20 t.
Susisiekimo ministras ir Kelių direkcijos vadovas telefonu tikina, kad paskutinis patikrinimas įvyko dar praėjusią savaitę, tikina, kad tiltu naudotis buvo galima, o šią griūtį greičiausiai lėmė sunkiasvorė transporto priemonė, kuri, nors ir draudžiamas eismas tokioms transporto priemonėms, galėjo važiuoti tiltu. Sudaryta darbo grupė, vyksta tyrimas...
Tokie atsakymai nuo pat ryto. Prisivažinėjom.
Dar pasisekė, kad tiltas negriuvo labiau ir tuo metu juo nevažiavo automobiliai. Pakartosiu tai, ką nuolat kartoju nuvykęs į savivaldybę: ne raštais yra sprendžiami klausimai, ne raštai žmones saugo nuo nelaimių ir ne raštai stato naujus tiltus.
Esu įsitikinęs, kad ir kas bus meru ateityje, jis privalo neatsitraukti nuo Susisiekimo ministerijos durų ir reikalauti, imtis spartesnių veiksmų, šio tilto atstatymui, nes akivaizdu, kad mandagus tonas raštuose neveikia. O ramus atsakymo laukimas priveda prie tokių dienų kaip ši. Tokia lyderystės stoka ne tik pražūtinga, bet ir nepateisinama.
Gaila, kad tiek dėmesio Kėdainiai gauna ne dėl savo pasiekimų, o per nelaimes. Apžiūrėti griuvusį tiltą atvyko ir Prezidentas, o lygiai prieš metus šį tiltą aprodėme ministrui…
Akivaizdu, kad kelių finansavimo Lietuvoje problema įgauna naują veidą, ir dėmesys net ne patogiam vairavimui, saugiam eismui, o bandymui išvengti didelių nelaimių tikrai bus. Gaila, kad tik dabar. Tik atkreipiu dėmesį, kad su dabartinėmis lėšomis ir tokia infliacija toli 🇱🇹 nenueis. Būtent apie tai tvirtinant pastarųjų metų biudžetus Seime ir kalbėjome.
Aišku, Kėdainiai čia turės rodyti ypatingą lyderystę! Turim priversti ministeriją visus darbus atlikti kaip įmanoma greičiau. Tikiuosi Prezidento dėmesys problemos sprendimui pasitarnaus. Tokios darbo dienos Kėdainiuose Gitanas Nausėda, matyt, nesitikėjo.